dinsdag 4 maart 2008

Verwondering

In een ritje in de auto heb je tijd om te denken. Met de juiste muziek op de achtergrond (Gotan Project) en in het donker is het altijd leuk om weg te dromen. Zonder je aandacht op de weg te verliezen natuurlijk. Vandaag stond ik voor een rood licht en alsof het erom gedaan was, leek de muziek perfect te passen bij deze scène. Even verder verwonderde ik me over de lichten op de straat en over hoe fantastisch het is wat er allemaal gemaakt is in deze wereld.
Die kinderlijke verbazing, die wil ik nog lang behouden. Als je je niet meer kan verwonderen over simpele dingen, als je de schoonheid in kleine zaken niet meer ziet, dan ben je pas écht oud denk ik. En ik? Ik ben fan van Peter Pan... .
Nog een vingerhoed voor het slapengaan en dan ben ik er weer vandoor.

Geen opmerkingen: