dinsdag 12 februari 2008

Het heil van Ava

Nooit gedacht dat ik in één week zo vaak in een papierwinkel zou terechtkomen. De schuldigen zijn mijn ouders: 25 jaar geleden besloten ze te trouwen rond deze tijd van het jaar en dit jaar willen ze papier, zilveren pennen en post-it-fotopapier om uitnodigingen te versturen. En een lieve dochter als ik gaat dan mee naar de winkel (ik was er toen immers ook al bij).
Ook nooit gedacht dat ik zo vaak in één week in diezelfde papierwinkel opgebeld zou worden, laat staan zo vaak met jobaanbiedingen. Normaal word ik nooit gebeld, door niemand. En in die papierwinkel nu ineens twee keer. Oké, één dag, denk je, dat gaat dat nog wel. Maar ook vandaag werd ik zowel voor het bezoek aan de Ava als erna opgebeld met jobaanbiedingen en uitnodigingen voor gesprekken. Hoera! Leve Ava! Heil zij met Ava! Vanaf nu roep ik Ava uit als de nieuwe patroonheilige voor werkzoekenden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Volgens mij heeft het meer te maken met deze foto op je facebook ;-).