woensdag 28 april 2010

Voor de maagd van vandaag


Gisteren dacht ik: eventjes wat pulp inslaan om te lezen. En ik had geluk. Ik kon meteen een pakketje van 3 boekjes (Libelle, Flair en Story) kopen voor minder geld dan de drie apart. Niet dat ik Story anders zou kopen, maar goed ... Een mens kan maar beter mee zijn met de sterren van vandaag. En nu weet ik ook waar Showbizz Bart vandaan komt. Weer een gat gedicht in mijn populaire cultuur (pun originally not intended).

Maar goed, in die drie magazines staat ook telkens een horoscoop. Nu begon ik te denken ... Zouden de horoscopen in die drie magazines elkaar tegenspreken of vertellen ze exact hetzelfde?

Laat ik mijn eigen sterrenbeeld even analyseren: maagd.

In Flair (van 1 t/m 7 mei 2010):
Shop till you drop
Je saldo staat er momenteel positief bij en dat betekent shoppen! Eindelijk kun je dat leuke jurkje kopen of die veel te dure tas. Je hebt er dan ook hard voor gewerkt. Je job biedt plotseling nieuwe kansen.

In Libelle (van 3 tot 9 mei):
Je bent nuchter en realistisch, en dat is de reden waarom zoveel mensen je om raad komen vragen. Maar hoe zit het als je zelf met iets worstelt? Niemand kan je helpen als je niet zegt wat er op je hart ligt. Tegen woensdag ziet je wereld er weer zonniger uit.
Rijkdom is niet alleen een kwestie van bezit.

In Story (van 30 april t/m 6 mei):
|liefde| Een kind zorgt ervoor dat je nog eens nadenkt over je relatie.
|positief| Je krijgt dingen nu sneller voor elkaar, maar probeer niets te overhaasten.
|Geld| Een goed imago kan je naar de top brengen. Als je iets geweldigs gepresteerd hebt, zorg dan dat iedereen het weet!

Zoals verwacht: ze spreken elkaar niet helemaal tegen (want daar zijn de horoscopen te algemeen voor), maar ze zeggen ook niet helemaal hetzelfde.

Samengevat: De week begint niet zo goed volgens Libelle, maar volgens Story en Flair ga ik een reuzeleuke week tegemoet. Ik moet het laten weten wanneer ik iets ge-wél-digs gepresteerd heb (verwacht je dus al aan een blogpost over het balletrecital van Aurora ;) ) en ik zal nieuwe kansen krijgen (spannend!). Toch mag ik me niet overhaasten. Ah, en ik zal ook een kind zien. Benieuwd wat van deze voorspellingen uit zal komen ... .

Geen opmerkingen: