dinsdag 10 augustus 2010

Verhalen vanop de trein: nieuw!

Ik ben een pendelaar. Niet zo eentje die met touw en bol weet te vertellen wat de doden zeggen, maar zo eentje die elke dag heen en weer rijdt naar het werk. Met de trein.

En op de trein, daar krijg ik inspiratie. Door de verhalen op het perron, in de wagon, naast, voor of achter mij. En daar maak ik in mijn hoofd dan weer andere verhalen van. Kleine verhalen, grote verhalen, soms een enkele zin. De trein is ideaal voor dromers als ik.

En die verhalen wil ik vanaf nu graag met jullie delen. Daarom: tijd voor iets nieuws. De titel van deze blog verandert en binnenkort komt er ook een nieuwe foto. Zo kunnen we weer verder. Met de trein bijvoorbeeld.

Vroegere treinberichten lezen?

Zelf meegemaakt op de trein:een oud Franstalig koppel met hun hondje Gizmo

Zelf meegemaakt aan het station: een vreemde vogel

De krant Metro kent duidelijk zijn doelgroep

Filosofische overpeinzingen op het perron: bestaan we wel?

Waarom het openbaar vervoer sociaal kan zijn op Valentijn

Een gedicht op weg naar huis

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Tsss, nieuwe look, nieuwe look... en dan maar ongevraagd foto's versnijden en bovendien geen (c) vermelden! Tssss...
Voor de rest wel ça va zenne ;-)

Kristof D'hanens zei

Leuk concept. Ben benieuwd naar al die verhalen :)

Helena zei

Thx voor de toffe reacties. Ik hoop dat m'n nieuw idee aan jullie verwachtingen zal voldoen ;)