woensdag 23 januari 2008

Geen blog vandaag

Vandaag bijna geen blog. Mijn computer doet een beetje vreemd. Welja, vreemd, hij maakt voornamelijk zeer vreemde geluiden. Eventjes dacht ik dat het geen computer was, maar een boormachine. Zo een aftandse, oude, versleten boormachine die dringend gesmeerd moet worden. Én die op de kop toe zwaar in overdrive gaat. Naast het feit dat het eigenlijk gewoon een voorhistorisch geval moet zijn. Zo luid klinkt het.
Het geluid van een boormachine is nooit een goed teken. En zeker niet op de dag dat je bij de tandarts op bezoek moet. Elke voorafspiegeling van een bezoek aan de tandarts moet je dan mijden. Liefst tot net voor het bezoek, en als het kan ook nog tijdens het bezoek. Niet dat de tandarts in kwestie een vervelende oude vent is. Nee, het is een lieve jongedame. Maar toch. Ik wijk alweer af.
Vandaag was er dus bijna geen blog omdat mijn pc in overdrive aan het gaan was/is. We zullen zien hoe lang hij het uithoudt. Liefst nog een tijdje. Tot zover de nutteloze leegheid van mijn bestaan.

Geen opmerkingen: