woensdag 30 januari 2008

GO_TELL

Vertel het voort, vertel het voort. Artforum heeft een nieuw muzikaal project. Na Rumble Jumble Orchestra komt GO_TELL. Op 9 februari is er de première van de muzikale 'clash' tussen gospel en elektronica. Een boeiende mix. En wat heb ik er mee te maken? Zaterdag ben ik drie van de tien meisjes uit het koor gaan interviewen. Veel gegiechel, veel plezier in die groep. Het enthousiasme droop ervan af. Eén boodschap aan de buitenwereld gaven ze mee: komen kijken! Het gaat gewoon keigoed zijn! En dat kan ik beamen. Na eventjes de eerste repetitie op het podium bijgewoond te hebben, kan ik al zeggen: het wordt subliem. Tien prachtige stemmen (en dito meisjes) samen met de elektronische muziek. Een hele dag zat ik nog met dat ene liedje dat ze aan het repeteren waren in mijn hoofd. Het klinkt sterk. Jammer dat ik zelf niet kan gaan kijken wegens andere verplichtingen. Maar wie niets te doen heeft op zaterdag 9 februari kan (wat zeg ik: moet) een kijkje gaan nemen in Het Depot in Leuven. Kaarten zijn te verkrijgen via Het Depot of in Bilbo Leuven en JJ Record Leuven.

1 opmerking:

Anoniem zei

Binnenkort foto's!